قیمت محصول :     2000 تومان

408 بار

گر گرفتگی در خانم ها

بررسی اجمالی

یائسگی زمانی است که نشانگر پایان دوره های قاعدگی شما است. این بیماری بعد از گذشت ۱۲ ماه بدون قاعدگی تشخیص داده شده است. یائسگی می تواند در دهه ۴۰ یا ۵۰ شما اتفاق بیفتد ، اما میانگین سنی در ایالات متحده ۵۱ سال است.

یائسگی یک فرایند بیولوژیکی طبیعی است. اما علائم جسمی مانند گرگرفتگی و علائم عاطفی یائسگی ممکن است خواب شما را مختل کند ، انرژی شما را کاهش داده یا بر سلامت عاطفی تأثیر بگذارد. بسیاری از درمانهای مؤثر وجود دارد ، از تنظیم سبک زندگی تا هورمون درمانی.

علائم

در ماهها یا سالهای منتهی به یائسگی (پره منوپوز) ، ممکن است این علائم و علائم را تجربه کنید:

دوره های نامنظم

خشکی واژن

گرگرفتگی(هات فلش یا احساس گرمی در صورت)

لرز

عرق شب

مشکلات خواب

تغییرات خلق و خوی

افزایش وزن و متابولیسم کاهش یافته است

نازک شدن مو و پوست خشک

از دست دادن پری پستان

تشخیص

علائم و نشانه های یائسگی معمولاً به زنانی که در دوران یائسگی مرحله تغییر یائسگی رو شروع میکنند برای گفتن کافی است. اگر در مورد دوره های نامنظم یا گرگرفتگی نگرانی دارید ، با پزشک خود مشورت کنید. در برخی موارد ، ارزیابی بیشتر ممکن است توصیه شود.

برای ادامه لطفا به سبد اضافه کنید

بازدید : 408 بار

قبل از خرید: توضیحات محصول را به خوبی بخوانید و در صورت نیاز به راهنمایی از بخش کاربری و سیستم تیکت استفاده نمایید .
بعد از خرید: تنها راه پشتیبانی محصولات سیستم تیکت می باشد .
بعد از خرید: از پنل کاربری محصول خود را دریافت نمایید . برای دریافت آخرین نسخه محصولات و دسترسی همیشگی به محصولات خریداری شده حتما در سایت عضو شوید .

افزودن به سبد خرید